piątek, 4 listopada 2016

Budowanie wizerunku organizacji – skuteczna komunikacja



Fundacja Edukacji i Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego FERSO w ramach Łódzkiego Centrum Obywatelskiego  ma przyjemność zaprosić na szkolenie dotyczące budowania wizerunku organizacji i promocji.

Szkolenie skierowane jest dla osób współpracujących i  pracujących w organizacjach pozarządowych z Łodzi, grup nie formalnych, organizacji studenckich, lokalnych liderów, aktywnych łodzian na polu obywatelskim.


Celem szkolenia jest zaprezentowanie oraz przećwiczenie prostych i tanich /najczęściej bezpłatnych/ narzędzi komunikacji, dzięki czemu uczestnicy nabędą wiedzy jak lepiej prowadzić działania marketingowe swoich organizacji.

Wszystkie prezentowane rozwiązania będą dostosowane do realiów sektora pozarządowego. Szkolenie będzie mieć bardzo praktyczny wymiar, tak aby każdy z uczestników wyszedł z nich z konkretnymi umiejętnościami, które może wykorzystać w codziennej pracy swojej organizacji.

DZIEŃ I

STRATEGIA MARKETINGOWA – dlaczego jest ważna, ile można dzięki niej zaoszczędzić, jak ją zrobić w prosty sposób, jak wpływa na wizerunek,

JAK TO ROBIĄ INNI – dobre praktyki, pokazanie kilku sprytnych, tanich i prostych rozwiązań marketingowych zapewniających szeroki zasięg kampanii,

JAK MOŻEMY ROBIĆ TO MY – praca na konkretnych przykładach organizacji uczestniczących w szkoleniu, szukanie rozwiązań dla problemów promocyjnych, praca w grupach, dyskusja.

DZIEŃ II

ZASADY KOMUNIKACJI W SIECI – jak mówić do ludzi, aby to czytali i reagowali, co zrobić żeby zwiększyć szansę na to, aby

INTERNETOWE NARZĘDZIA SŁUŻĄCE PROMOCJI – z jakich internetowych narzędzi marketingowych możemy korzystać, czy to coś kosztuje, jak je wykorzystywać bezpłatnie, jak poprowadzić facebooka aby się nie napracować i osiągnąć efekt, jak łączyć ze sobą narzędzia social mediowe, aby dawały jeszcze większy efekt.

JAK MOŻEMY ROBIĆ TO SKUTECZNIEJ – praca na konkretnych przykładach organizacji uczestniczących w warsztatach, szukanie prostych rozwiązań zwiększających zasięgi i skuteczność,


PROWADZĄCA

URSZULA SZWED – od 10 lat zajmuję się marketingiem. Pracowałam w agencjach reklamowych, PR’owych oraz w mediach. Od 3 lat współtworzę Spółdzielnię Socjalną Parostatek w ramach której działają dwa brandy: Studio Ilustratorsko – Projektowe DINKSY oraz zajmująca się biobudownictwem Żywa Architektura. Jestem odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji oraz nadzorowałam wdrożenie na rynek obu tych marek. Od kilku lat doradzam przedstawicielom III sektora w procesie ekonomizacji. Jestem fanką prostych rozwiązań komunikacyjnych, zwracam ogromną uwagę na skuteczność podejmowanych działań. 


Szkolenie:  25-26  listopad (piątek, sobota)  2016   od 9.00 do 17.00

Zgłoszenia za pomocą formularza online przyjmowane są do 18.11.2016 za pomocą
  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf1AiiQCwWfygyekQwKxw3RQb_1WKWJhlVXv7kM_c64ajxC6w/viewform

Miejsce: Łódź (dokładne miejsce zostanie podane osobom zakwalifikowanym)

Organizatorzy pokrywają koszt wyżywienia i materiałów szkoleniowych.

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający o uczestnictwie w szkoleniu.


Wiadomość o zakwalifikowaniu oraz szczegółowe informacje zostaną przesłane w najbliższy dzień roboczy od daty zakończenia naboru i nie później niż 5 dni przed planowanym szkoleniem.

W razie pytań związanych ze szkoleniem – proszę o kontakt pod nr tel. 426327977  lub liliana.ferso@gmail.com

3 komentarze:

  1. Myślę, że takie warsztaty są coraz bardziej potrzebne. W obecnych czasach bez zaplecza internetowego firma, niemalże nie istnieje. Jednak nie każdy potrafi poradzić sobie z budowaniem wizerunku w internecie. Na szczęście w tym zakresie, wiele firm oferuje pomoc np. necon (link)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnosnie budowania wizerunku firmy, warto sie tez zastanowic nad certyfikatami. Serio. Potrafia znacznie podbic nasz respekt wsrod klientów:) Warto poczytac np jak jak uzyskać certyfikat ISO 9001? Polecam!

    OdpowiedzUsuń