czwartek, 19 maja 2016

Szkolenie dwudniowe „Współpraca z zespołem w organizacji”


Fundacja Edukacji i Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego FERSO w ramach Łódzkiego Centrum Obywatelskiego  ma przyjemność zaprosić na szkolenie.
Szkolenie skierowane jest dla osób współpracujących i  pracujących w organizacjach pozarządowych z Łodzi, grup nieformalnych, organizacji studenckich, lokalnych liderów, aktywnych łodzian.

Szkolenie:   8-9 czerwiec  (środa, czwartek) 2016 od 9.00 do 17.00

Zgłoszenia za pomocą formularza online przyjmowane są do 31.05.2016:  http://tiny.pl/grdmc

Miejsce: Łódź (dokładne miejsce zostanie podane osobom zakwalifikowanym)
Współpraca ze swoją grupą/zespołem to doświadczenie wielowymiarowe. Bywa inspirująco, twórczo, zabawnie. Bywa trudno, głośno, dołująco. Jednak na pewno jest to proces rozwijający wszystkich członków zespołu.

Działasz z grupą (wolontariuszy, współpracowników organizacji) od minimum pół roku?
Chcesz zwiększyć swoją uważność na to, co mówisz i słyszysz?
Szukasz nowych dróg  własnego rozwoju, poprzez działanie w grupie?
Potrzebujesz świeżego spojrzenia na swoją współpracę z ludźmi?
Chcesz przyjrzeć się zespołowi/ grupie, w której działasz?
Zapraszamy  Cię na szkolenie, które będzie przestrzenią do refleksji nad swoją rolą w grupie oraz rozwoju kompetencji wzmacniających zespół, w którym działasz.  W czasie dwudniowego spotkania będziemy szukać odpowiedzi na pytania:

  1. Jak komunikować się w sposób, który rozwijają mnie i grupę?
  2. Jak dzielić się zadaniami w grupie, by wspólne działania rozwijały zespół?  
  3. Jak doceniać siebie i innych w grupie?
  4. Jak podejmować decyzje w sposób włączający wszystkich?
Skupimy się na metodach pozwalających na rozwoju kompetencji uczestników szkolenia i poprzez to dokonanie zmiany w ważnych dla nich obszarach.  Będzie aktywnie, twórczo, rozwojowo. W grupie i indywidualnie będziemy rozmawiać, działać i doświadczać.
 
Organizatorzy pokrywają koszt wyżywienia i materiałów szkoleniowych.
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający o uczestnictwie w szkoleniu.

 Zgłoszenia za pomocą formularza online przyjmowane są do 31.05.2016:  http://tiny.pl/grdmc
Decyduje kolejność zgłoszeń. Wiadomość o zakwalifikowaniu oraz szczegółowe informacje zostaną przesłane w najbliższy dzień roboczy od daty zakończenia naboru i nie później niż 5 dni przed planowanym szkoleniem.

W razie pytań związanych ze szkoleniem – proszę o kontakt pod nr tel. 426327977  lub liliana.ferso@gmail.com
Szkolenie prowadzone będzie przez:

Jacek Jędrzejczak - jestem związany z sektorem pozarządowym od lat 90 -tych, posiadam doświadczenie w zarządzaniu zespołami i grupami - w funkcji prezesa bądź też członka zarządu. Jestem aktywnym trenerem biznesu metody SET  oraz praktykującym coachem.Najbardziej interesuje  mnie  tworzenie środowiska wspierającego zmiany  i udział w procesach konsultacyjnych, stąd też jestem członkiem Łódzkiej Rady Działalności Pożytku Publicznego w chwili obecnej w funkcji wiceprzewodniczącego.
Joanna Jędrzejczak - kreatorka zmiany, ciągle w fazie szukania. Od 12 lat działam w 3 sektorze, jako lider wciąż się rozwijam, uczę, czytam, obserwuję. Mam 10 letnie doświadczenie w szkoleniach krajowych i międzynarodowych w obszarze zarządzania organizacją i projektem. Uwielbiam pracować w środowisku międzykulturowym - koordynowałam ponad 100 wolontariuszy europejskich. Jestem współtwórczynią  międzynarodowej  metody Creation Coach Community - tworzenia środowiska wspierającego kreatywność. jestem tez certyfikowanym coachem, wykorzystuje te kompetencje w autorozwoju i pracy ze swoim zespołem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz