25-26 września 2013 w
godzinach 09:00-16:00.
Co to jest plan marketingowy, jakie elementy powinien
zawierać plan marketingowy, jaką strategię zastosować komunikowaniu się z
odbiorcami produktów lub usług, czynniki jakie należy brać pod uwagę przy
planowaniu marketingowym.
Szkolenie jest skierowane do przedstawicieli i przedstawicielek organizacji pozarządowych
oraz podmiotów ekonomii społecznej. Szkolenie jest bezpłatne. Uczestnicy
otrzymają materiały szkoleniowe i catering.
Na szkolenia należy się zgłaszać
za pomocą formularza on-line (dostępny na stronie www.opus.org.pl) lub w biurze Centrum OPUS przy Pl. Wolności 2. Decyduje
kolejność zgłoszeń. Szkolenie zostaje potwierdzone najpóźniej 7 dni przed, po
zebraniu grupy 16 uczestników.
O dokładnych terminach i miejscu szkoleń poinformujemy na stronie www.opus.org.pl, www.lcobywatelskie.blogspot.com, www.aktywniobywatele.uml.lodz.pl,
Pytania związane ze szkoleniem
–kontakt pod nr tel. 42 231 31 01 lub dwojciechowska@opus.org.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz