wtorek, 9 maja 2017

Zarządzanie projektem i zespołem przy zastosowaniu Trello

Kiedy: 22 maja godziny 17.00-20.00
Gdzie: Ośrodek 3 Piętra, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 71/73
Czym jest Trello? Każdy z nas słyszał o sukcesie produktywności Toyoty, która jest wręcz legendarna.  Trello to aplikacja obsługiwana w przeglądarce, która pomoże w osiągnięciu sukcesu projektu, wzrostu kompetencji roboczych zespołu i produktywności całej organizacji.
Trello:
- pozwala członkom zespołu kontrolować przebieg i zaawansowanie poszczególnych faz projektu,
- ułatwia dzielenie się zadaniami,
- pomaga uporządkować dostęp do ważnych dokumentów projektu,
- optymalizuje czas przeznaczony na komunikację,
- wydatnie wspomaga zespół w realizacji projektu.

W trakcie warsztatu nauczysz się funkcji programu, metodologii korzystania z narzędzia i poznasz zaawansowane możliwości programu.

Zgłoszenia za pomocą formularza on - line  http://daa.pl/LCOmaj2017  zbierane są do  18 maja

Prowadzący: Kamil Stranz
Studiował zarządzanie, ekonomię i języki obce w Polsce, Wielkiej Brytanii I Turcji. Jego pasją i życiową misją jest ułatwianie ludziom pracy poprzez automatyzację nielubianych czynności, wykorzystanie narzędzi poprawiających produktywność a także tworzenie procedur powtarzalnych czynności. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz