Fundacja Edukacji
i Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego FERSO w ramach Łódzkiego Centrum
Obywatelskiego ma przyjemność zaprosić na szkolenie dotyczące budowania wizerunku organizacji i promocji.
Szkolenie
skierowane jest dla osób współpracujących i pracujących w organizacjach
pozarządowych z Łodzi, grup nie formalnych, organizacji studenckich, lokalnych
liderów, aktywnych łodzian na polu obywatelskim.
Celem
szkolenia jest zaprezentowanie oraz przećwiczenie prostych i tanich
/najczęściej bezpłatnych/ narzędzi komunikacji, dzięki czemu uczestnicy nabędą
wiedzy jak lepiej prowadzić działania marketingowe swoich organizacji.
Wszystkie
prezentowane rozwiązania będą dostosowane do realiów sektora pozarządowego.
Szkolenie będzie mieć bardzo praktyczny wymiar, tak aby każdy z uczestników
wyszedł z nich z konkretnymi umiejętnościami, które może wykorzystać w
codziennej pracy swojej organizacji.
DZIEŃ I
STRATEGIA MARKETINGOWA – dlaczego jest
ważna, ile można dzięki niej zaoszczędzić, jak ją zrobić w prosty sposób, jak
wpływa na wizerunek,
JAK TO ROBIĄ INNI – dobre praktyki,
pokazanie kilku sprytnych, tanich i prostych rozwiązań marketingowych zapewniających
szeroki zasięg kampanii,
JAK MOŻEMY ROBIĆ TO MY – praca na
konkretnych przykładach organizacji uczestniczących w szkoleniu, szukanie
rozwiązań dla problemów promocyjnych, praca w grupach, dyskusja.
DZIEŃ
II
ZASADY KOMUNIKACJI W SIECI – jak mówić do
ludzi, aby to czytali i reagowali, co zrobić żeby zwiększyć szansę na to, aby
INTERNETOWE NARZĘDZIA SŁUŻĄCE PROMOCJI – z
jakich internetowych narzędzi marketingowych możemy korzystać, czy to coś
kosztuje, jak je wykorzystywać bezpłatnie, jak poprowadzić facebooka aby się
nie napracować i osiągnąć efekt, jak łączyć ze sobą narzędzia social mediowe,
aby dawały jeszcze większy efekt.
JAK MOŻEMY ROBIĆ TO SKUTECZNIEJ – praca na
konkretnych przykładach organizacji uczestniczących w warsztatach, szukanie
prostych rozwiązań zwiększających zasięgi i skuteczność,
PROWADZĄCA
URSZULA SZWED –
od 10 lat zajmuję się marketingiem. Pracowałam w agencjach reklamowych,
PR’owych oraz w mediach. Od 3 lat współtworzę Spółdzielnię Socjalną Parostatek
w ramach której działają dwa brandy: Studio Ilustratorsko – Projektowe DINKSY
oraz zajmująca się biobudownictwem Żywa Architektura. Jestem odpowiedzialna za
stworzenie strategii komunikacji oraz nadzorowałam wdrożenie na rynek obu tych
marek. Od kilku lat doradzam przedstawicielom III sektora w procesie
ekonomizacji. Jestem fanką prostych rozwiązań komunikacyjnych, zwracam ogromną
uwagę na skuteczność podejmowanych działań.
Szkolenie: 25-26 listopad (piątek, sobota)
2016 od 9.00 do 17.00
Zgłoszenia za pomocą formularza online przyjmowane są do 18.11.2016 za pomocą
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf1AiiQCwWfygyekQwKxw3RQb_1WKWJhlVXv7kM_c64ajxC6w/viewform
Miejsce: Łódź (dokładne miejsce zostanie podane
osobom zakwalifikowanym)
Organizatorzy pokrywają koszt wyżywienia i materiałów
szkoleniowych.
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający o
uczestnictwie w szkoleniu.
Wiadomość o
zakwalifikowaniu oraz szczegółowe informacje zostaną przesłane w najbliższy
dzień roboczy od daty zakończenia naboru i nie później niż 5 dni przed planowanym
szkoleniem.
W razie pytań związanych ze szkoleniem – proszę o kontakt pod
nr tel. 426327977 lub liliana.ferso@gmail.com
Myślę, że takie warsztaty są coraz bardziej potrzebne. W obecnych czasach bez zaplecza internetowego firma, niemalże nie istnieje. Jednak nie każdy potrafi poradzić sobie z budowaniem wizerunku w internecie. Na szczęście w tym zakresie, wiele firm oferuje pomoc np. necon (link)
OdpowiedzUsuńNaprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńOdnosnie budowania wizerunku firmy, warto sie tez zastanowic nad certyfikatami. Serio. Potrafia znacznie podbic nasz respekt wsrod klientów:) Warto poczytac np jak jak uzyskać certyfikat ISO 9001? Polecam!
OdpowiedzUsuń