Zapraszamy na dwa warsztaty
Pierwszy dotyczy co pisać i gdzie umieszczać aby promocja była skuteczna.
Drugi dotyczy jak monitorować to czy faktycznie nasza promocja odniosła taki skutek jak zakładaliśmy.
Można uczestniczyć w obu warsztatach lub wybrać jeden z nich.
1 dzień - 08.11.2016 godzina 17.00-20.00
Tematyka:
2. Jak zaplanować działania promocyjne?
3. Promocja (nie tylko) w Internecie
- sposoby dotarcia do odbiorców
- tworzenie treści (#tekst, #obraz, #film, itp.)
Zgłoszenia za pomocą formularza online przyjmowane są do 31.10.2016
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeCa5RsTDer5kUgB_C6HiHYCm3r4VbdEHjG8qMQL165k8tdsA/viewform
Miejsce: Łódź (dokładne miejsce zostanie podane osobom zakwalifikowanym)
Decyduje kolejność zgłoszeń. Wiadomość o zakwalifikowaniu oraz szczegółowe informacje zostaną przesłane do 02.11.2016
Prowadzący:
Urszula Malińska - Niepoprawna optymistka, szukająca dobrych stron w każdej sytuacji – wedle zasady,
iż „ nic nie dzieje się bez przyczyny”. Wieloletni koordynator ds. promocji i wizerunku w firmach z różnych branż oraz organizacji pozarządowych.
Kamil Stranz – studiował zarządzanie, ekonomię i języki obce w Polsce, Wielkiej Brytanii I Turcji. Jego pasją i życiową misją jest ułatwianie ludziom pracy poprzez automatyzację nielubianych czynności, wykorzystanie narzędzi poprawiających produktywność a także tworzenie procedur powtarzalnych czynności.
W razie pytań związanych ze szkoleniem – proszę o kontakt pod nr tel. 426327977 lub liliana.ferso@gmail.com
Pierwszy dotyczy co pisać i gdzie umieszczać aby promocja była skuteczna.
Drugi dotyczy jak monitorować to czy faktycznie nasza promocja odniosła taki skutek jak zakładaliśmy.
Można uczestniczyć w obu warsztatach lub wybrać jeden z nich.
1 dzień - 08.11.2016 godzina 17.00-20.00
Tematyka:
Etapy planowania działań promocyjnych
1. Promocja - co, kto i dla kogo2. Jak zaplanować działania promocyjne?
3. Promocja (nie tylko) w Internecie
- sposoby dotarcia do odbiorców
- tworzenie treści (#tekst, #obraz, #film, itp.)
W ramach warsztatu "ćwiczenie praktyczne" - opracowanie działań promocyjnych dla danego wydarzenia
Zgłoszenia za pomocą formularza online przyjmowane są do 31.10.2016https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeCa5RsTDer5kUgB_C6HiHYCm3r4VbdEHjG8qMQL165k8tdsA/viewform
2 dzień - 09.11.2016 godzina 17.00-20.00 - Monitoring działań promocyjnych
Masz stronę internetową/fanpage organizacji na facebooku? Piszesz
teksty, robisz zdjęcia ale treści nie docierają do adresatów? nie wiesz
czy ktokolwiek to czyta?
Wiesz, że istnieje
Google Analytics, Adwords, reklamy na facebook, ale nie wiesz od czego
zacząć. To szkolenie jest dla Ciebie. Dowiesz się jak korzystać z
narzędzi, jak skonfigurować konto i jak zacząć przygodę z mierzeniem i
poprawą widoczności swoich treści, a także docieraniem do swoich
odbiorców.
Zgłoszenia za pomocą formularza online przyjmowane są do 31.10.2016
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeCa5RsTDer5kUgB_C6HiHYCm3r4VbdEHjG8qMQL165k8tdsA/viewform
Miejsce: Łódź (dokładne miejsce zostanie podane osobom zakwalifikowanym)
Decyduje kolejność zgłoszeń. Wiadomość o zakwalifikowaniu oraz szczegółowe informacje zostaną przesłane do 02.11.2016
Prowadzący:
Urszula Malińska - Niepoprawna optymistka, szukająca dobrych stron w każdej sytuacji – wedle zasady,
iż „ nic nie dzieje się bez przyczyny”. Wieloletni koordynator ds. promocji i wizerunku w firmach z różnych branż oraz organizacji pozarządowych.
Kamil Stranz – studiował zarządzanie, ekonomię i języki obce w Polsce, Wielkiej Brytanii I Turcji. Jego pasją i życiową misją jest ułatwianie ludziom pracy poprzez automatyzację nielubianych czynności, wykorzystanie narzędzi poprawiających produktywność a także tworzenie procedur powtarzalnych czynności.
W razie pytań związanych ze szkoleniem – proszę o kontakt pod nr tel. 426327977 lub liliana.ferso@gmail.com
Zadanie „Przeprowadzenie
działań zmierzających do utworzenia i prowadzenia Łódzkiego Centrum
Obywatelskiego” jest współfinansowane ze środków Miasta Łódź
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz