Fundacja Edukacji i Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
FERSO w ramach Łódzkiego Centrum Obywatelskiego ma przyjemność zaprosić
na szkolenie.
Szkolenie
skierowane jest dla osób współpracujących i pracujących w organizacjach
pozarządowych z Łodzi, grup nie formalnych, organizacji studenckich, lokalnych
liderów, aktywnych łodzian na polu obywatelskim.
Cele
szkolenia:
1.
Zwiększenie umiejętności budowania pozytywnego
wizerunku organizacji w otoczeniu
2.
Zwiększenie umiejętności komunikacji
wewnętrznej i z otoczeniem
3.
Zwiększenie umiejętności współpracy z
mediami – w tym wystąpień publicznych i przed kamerą
Korzyści z uczestnictwa:
Uczestnicy szkolenia otrzymają
narzędzia pozwalające:
· prezentować siebie i swoją organizację
w codziennej praktyce działania i w sytuacji wystąpień publicznych
· analizować i konstruować wizerunek swojej organizacji
· budować komunikaty i strategie komunikacyjne organizacji i ich działań
· budować komunikaty funkcjonujące w przestrzeni publicznej
· analizować i konstruować wizerunek swojej organizacji
· budować komunikaty i strategie komunikacyjne organizacji i ich działań
· budować komunikaty funkcjonujące w przestrzeni publicznej
· skutecznie współpracować z mediami
Metody
szkoleniowe
Metody aktywizujące, mikroedukacja, ćwiczenia grupowe i
indywidualne, case study, elementy coachingu grupowego, praca z tekstem,
mikrofonem i kamerą.
Trener
Anna Marta
Wilczkowska
Program szkolenia dzień I
|
|
Godzina
|
Temat: „PR - wizerunek organizacji”
|
10.00
– 11.30
|
Prezentacja organizacji
i własna – moje działania, nasze działania, sukcesy - komunikat a odbiór
|
11.30-11.40
|
Przerwa kawowa
|
11.40
– 13.00
|
Wizerunek organizacji –
stan na teraz a obraz marzeń.
Analiza wizerunku i
budowanie strategii tworzenia dobrego wizerunku w otoczeniu i w mediach
|
13.00- 14.00
|
Przerwa obiadowa
|
14.00-15.30
|
Komunikacja wewnętrzna i a komunikacja zewnętrzna
organizacji – pułapki komunikacyjne i warunki skutecznego przekazu
|
15.30-15.40
|
Przerwa kawowa
|
15.40-18.00
|
Rola odbiorcy w konstruowaniu komunikatu – formy
komunikowania się z otoczeniem
|
18.00
|
Zakończenie dnia I |
Program szkolenia dzień II
|
|
Godzina
|
Temat: „PR - wizerunek organizacji”
|
10.00
– 11.30
|
Media w życiu
organizacji – jak wykorzystać współczesne media dla budowania wizerunku.
|
11.30-11.40
|
Przerwa kawowa
|
11.40
– 13.00
|
Formułowanie komunikatów
pisemnych dla Internetu i prasy (artykuły, newsy, wzmianki prasowe,
reportaże)
|
13.00- 14.00
|
Przerwa obiadowa
|
14.00-15.30
|
kontakty z mediami – wystąpienia publiczne – bezpośrednie, z
kamerą, radiowe – jak dobrze się przygotować i dobrze wypaść
|
15.30-15.40
|
Przerwa kawowa
|
15.40-18.00
|
Relacje z dziennikarzami – jak je dobrze budować a
czego unikać
|
18.00
|
Podsumowanie i zakończenie dnia II |
Szkolenie: 4- 5 marzec 2014 od 10.00 Do 18.00
https://docs.google.com/forms/d/138BonXwISXO8HwEEa8mw_mxQsfFcqAkSyItUti4nIqw/viewform
Miejsce: Łódź (dokładne miejsce zostanie podane osobom zakwalifikowanym)
Organizatorzy pokrywają koszt wyżywienia i materiałów szkoleniowych.
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający o uczestnictwie w szkoleniu.
Decyduje kolejność zgłoszeń. Wiadomość o zakwalifikowaniu oraz szczegółowe informacje zostaną przesłane do 25 lutego 2014.
W razie pytań związanych ze szkoleniem – proszę o kontakt pod nr tel. 426327977 lub liliana.ferso@gmail.com
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz